nobody are so good as you my best friend

Tänkte snabbt bara göra ett litet inlägg och sedan ska jag fortsätta plugga spanska till på torsdag då jag ska ha prov. Igår så träffade jag Linda och vi tog en sväng in på center syd där vi tittade på lite julklappar och smått. Efter det följde hon med mig hem och när våra gäster kom åkte hon. Det var väl ganska kul med gästerna och idag har jag varit inne på center syd igen och köpt det jag tittade på igår, ska få allt i julklapp. Hittade också lite till som jag ska få och efter det spelade jag tennis. Nu har jag då alltså duchat och ska snart göra mig iordning för vi ska fira min kusin.
jag älskar dig riktigt mycket bästavän, ingen är så bra som du !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0